dinsdag, 26 september 2017
Vraag Rijk
Online Schrijfhulp
Mensen doen zaken met mensen, ook bij B2B

De tijd dat bedrijven zich online uitsluitend profileren met hun dienstverlening lijkt ten einde te lopen. Mensen die zaken willen doen zoeken liever niet meer alleen naar excellente diensten. Ze willen ook weten wie er achter die dienstverlening zit...

LaVerbe is een communicatiebureau met excellente diensten en excellente mensen. In de klantcontacten krijgen de mensen van LaVerbe complimenten over die diensten en, vaker nog, over de wijze waarop de mensen die diensten verlenen. Die menselijke factor is een van de redenen waarom opdrachtgevers een langdurige relatie aangaan.

De mensen achter de diensten krijgen lang niet altijd een plek in de communicatie en de pr over die diensten. Gevolg: een website als een dienstencatalogus. LaVerbe maakt op de website nu ook de omslag en laat nu nadrukkelijker zien wie er allemaal verantwoordelijk is voor welke specialismen. Met meer mensen op de voorgrond.

Dat is wel zo open, en lekker duidelijk: "De mensen van LaVerbe hebben allen een of meerdere specialismen, als adviseur, ontwerper, schrijver, coach, trainer, multimediadesigner, fotograaf, filmer, illustrator, muziekproducent, projectmanager..." (leer ze kennen op de site van LaVerbe). En dit is nog maar het begin...

Zie ook: Geef medewerkers toestemming en eigenaarschap voor social media