dinsdag, 26 september 2017
Vraag Rijk
Online Schrijfhulp

Head of Twitter voor bedrijven

Om bedrijven te helpen social media in te zetten voor hun business

Social media vormen een essentieel onderdeel van de marketingcommunicatie van bedrijven, om:

  • nieuwe business te verkrijgen,
  • bestaande klantrelaties te versterken,
  • te werken aan een goede online reputatie.

Nog niet alle bedrijven zijn thuis in deze nieuwe wereld van Twitter, Facebook, LinkedIn, blogs, Flickr en Youtube. Communicatiedeskundigen die zij in dienst hebben, doen hun best om bij te blijven in deze snel veranderende wereld van online media en slagen daar veelal heel goed in.

Leercurve

Niettemin is hun leercurve soms niet steil genoeg en krijgen zij binnen hun bedrijf moeilijk de handen op elkaar om de benodigde stappen te zetten. Wanneer tijd, deskundigheid en praktische ervaring ontbreken om de omslag naar social marketing te maken, is het tijdelijk inhuren van een 'Head of Twitter' een uitstekende optie.

Kick-start

In nauwe samenwerking met de inhoudelijk deskundigen en de communicatie-experts van de onderneming kan de tijdelijke 'Head of Twitter' zorgen voor een socialmedia-infrastructuur en voor een socialmedia-kick-start. Waarna de eigen communicatie-experts het socialmedia-roer met een gerust hart kunnen overnemen.

Neem gerust contact op.

Lees ook: Hoog in Google met Social Media en Automatisch Twitteren, hoe doe je dat?