zaterdag, 18 november 2017
Vraag Rijk
Online Schrijfhulp
Uw organisatie?
informeren en presenteren
draagvlak creeren
online acteren
De mensen van uw organisatie
De middelen van uw organisatie
Aanbod
Mijn aanbod
Mijn netwerk
training, advies en creatie
schrijven, redigeren en ordenen
realisatie online en offline
samenwerken en activeren
Mijn partners

Houd marketing met social media betekenisvol

Brian Solis, voorloper in nieuwe media en schrijver van de aanrader 'The End of Business as Usual', stelt het heel eenvoudig: 'shares drive sales', delen via de social media zorgt voor meer verkoop.

Daarmee staan de social media definitief op de kaart als middelen om niet alleen te vermenigvuldigen maar vooral ook als nieuwe, effectieve marketing tools.

Brian Solis laat de kracht zien van Twitter en blogs voor klantenservice, productinnovatie en betrokkenheid van (potentiƫle) klanten. Het delen van koopervaringen door klanten ziet hij als een belangrijke drijvende marketingkracht.

De infrastructuur van de social media en specifieke, doelgericht apps maken het mogelijk. Het blijft echter aan de producent en dienstverlener om een betekenisvolle relatie met zijn klant of opdrachtgever op te bouwen.

Lees hier meer over het nieuwe boek van Brian Solis.

En lees hier over enkele kanttekeningen bij socialmediamarketing: