zondag, 24 september 2017
Vraag Rijk
Online Schrijfhulp

Met filmpjes bereik je meer

Hoe meer zintuigen je tegelijkertijd bereikt, hoe effectiever en intensiever het contact en de betrokkenheid. Ogen, oren en zelfs tastzin gezamenlijk voorop, video en film nemen ze helemaal in beslag. Kijk je even mee?

In een wereld waarin bijna alles in beweging is, moet de communicatie ook bewegen, lijkt het. 'Watch this space', draagt Google potentiële adverteerders en hun publiek op: 'koop deze webruimte voor uw videoboodschap'. Dat leidt tot een hoop beweging en onrust op commerciële websites.

Maar waar rust en ruimte is, daar is bewegend beeld het beste middel voor intensief contact, overtuiging, betrokkenheid. Chris Anderson laat in zijn TED-talk 'How web video powers global innovation' de kracht van dit middel zien, vanzelfsprekend in een video.

Kijk op ons Youtube-kanaal naar een greep uit de filmpjes die wij van LaVerbe produceerden, van begin tot eind, van verhaal tot muziek.

En natuurlijk het filmpje met Chris Anderson...