vrijdag, 20 juli 2018
Online Schrijfhulp
Vraag Rijk

Facebook - Overzicht

De artikelen en blog-posts over Facebook

Return On Investment van een Head Of Twitter

Wat levert die inzet van de social media en dat geblog nu eigenlijk op? De zoekmachines kunnen jou gemakkelijker vinden, omdat er reuring is op en rond je website. Dat vindt Google fijn, maar dat vinden jouw vrienden ook fijn.

Ik deed een steekproef en nam bij een klant in de gespecialiseerde industriële sector de bezoekcijfers van veertig dagen vóór en veertig dagen ná de start van de inzet van een Head of Twitter. En ik vergeleek de resultaten.

Read More

Google-plus aan de trog

Is er ruimte voor een nieuwe mee-eter? Naast Twitter, Facebook, LinkedIn et cetera? Is de spoeling niet al helemaal verdeeld over de nu aanwezige varkens? Of moet de komst van het nieuwe varken ten koste gaan van de oude varkens? Is er überhaupt wel genoeg volume voor een nieuwkomer?

Bij HubSpot denken ze dat Google-plus een goede kans maakt. Vanwege de voordelen die ze eraan toeschrijven.

Read More

7 kansen voor social media bij vastgoedsites

'We willen zo graag vertellen wat ons aanbod is ("Als je het eenmaal ziet, dan ben je echt verkocht") maar onze oude manier van marketing voldoet niet meer. Hoe betrekken we onze klanten toch bij ons aanbod? Ja, we weten het: social media. Maar hoe?'

Dat is een veelgehoorde vraag van marketeers in de vastgoed- en makelaarswereld. Het antwoord is eenvoudig: vraag een 'head of twitter' om tijdelijk aan het stuur te zitten voor de social media. Maar wat zijn de aandachtspunten waar je dan op moet letten?

Hier een aanzet, in 7 kansen. Volg de pijlen…

Read More

Wat is de meerwaarde van Google-plus?

Voordat ik de resultaten van het crowdsourcing-onderzoek naar de Google-bubble presenteer, een intermezzo over de plek van Google+. Want dingen gaan snel, rond Google-plus, en dat vraagt om een uitspraak. Ondertussen heb ik enkele van mijn eigen sites al voorzien van de +button. Voor de zekerheid.

Wat moet je nu als persoon en als organisatie met Google+, als je al intensief en op maat gebruikmaakt van Twitter, Facebook en LinkedIn?

Read More

Twee Facebook-trends om rekening mee te houden

Volgens Jim Belosic, van ShortStack, gebruiken meer en meer bedrijven hun Facebook-pagina nadrukkelijker dan hun eigen, traditionele website. De mogelijkheden voor sharing, commenting en liking die Facebook biedt, moeten op de eigen website vaak nog een plek vinden. Terwijl het bereik van de Facebook-pagina veelal veel groter is dan het bereik van de eigen website.

Deze trend wordt ondersteund door de liefde van bezoekers voor eigen online acties die de social media mogelijk maken. En waar vind je nu meer getuigenissen over een product of een dienst, op de Facebook-pagina of op de website erover? Op de website vind je nog steeds de feitelijke informatie en de traditionele functionaliteit. Zo vullen beide elkaar goed aan.

De andere trend is die van de geheime pagina's...

Read More

rijk-willemse-door-rene-wouters-2010

Laat mij uw bedrijf of organisatie helpen social media in te zetten, om:
-    nieuwe business te verkrijgen,
-    bestaande klantrelaties te versterken,
-    te werken aan een goede online reputatie.

Wanneer tijd, deskundigheid en praktische ervaring ontbreken om de omslag naar social marketing te maken, is het tijdelijk inhuren van een 'Head of Twitter' een uitstekende optie.

In nauwe samenwerking met uw inhoudelijk deskundigen en communicatie-experts zorg ik als tijdelijk 'Head of Twitter' voor een socialmedia-kick-start. Waarna uw communicatie-experts het socialmedia-roer met een gerust hart kunnen overnemen.

Neem gerust contact op via mij of via http://www.laverbe.nl.

Het is een kleine wereld

Yahoo onderzoekt de stelling dat iedereen iedereen via bekenden kan bereiken in zes stappen: het Small World Experiment. Een stelling die tot nu toe nog niet bevestigd noch ontkracht werd.

Ik doe mee.

Read More

rijk-willemse-door-rene-wouters-2010

Laat mij uw bedrijf of organisatie helpen social media in te zetten, om:
-    nieuwe business te verkrijgen,
-    bestaande klantrelaties te versterken,
-    te werken aan een goede online reputatie.

Wanneer tijd, deskundigheid en praktische ervaring ontbreken om de omslag naar social marketing te maken, is het tijdelijk inhuren van een 'Head of Twitter' een uitstekende optie.

In nauwe samenwerking met uw inhoudelijk deskundigen en communicatie-experts zorg ik als tijdelijk 'Head of Twitter' voor een socialmedia-kick-start. Waarna uw communicatie-experts het socialmedia-roer met een gerust hart kunnen overnemen.

Neem gerust contact op via deze site of via http://www.laverbe.nl.

go-icon2 Naar de website