vrijdag, 22 september 2017
Vraag Rijk
Online Schrijfhulp

Wie een Zwerm kan Bewegen

Principes, praktijk en prototypes voor het sociale web

Een boek door Rijk Willemse, voor medewerkers, adviseurs, bestuurders, ambtenaren en ondernemers die in hun werk met het sociale web te maken krijgen. 

 

wezkb-omslag3d 2
Door Rijk Willemse, LaVerbe

Aanwijzingen voor:

  • Invloed in het sociale web
  • De praktijk bij overheden en bedrijven
  • Succesvolle samenwerking
  • Opzetten van een socialemedia-infrastructuur
  • Marketing en PR

Voor onder meer:

  • Communicatiemedewerkers
  • Beleidsambtenaren
  • Ondernemers
  • Bestuurders
  • Wetenschappers

Download hier gratis het boek Wie een zwerm kan bewegen.  
(94 pagina's, pdf 4,3 MB). 

Let op: download op iPad en iPhone levert voor sommigen een probleem op. Tip: installeer eerst de iBooks-app.

 

We zijn allemaal Twitterspreeuwen

Trends, tips en tools voor de social media

Een boek door Rijk Willemse, voor medewerkers, adviseurs, bestuurders, ambtenaren en ondernemers die in hun werk met social media te maken krijgen. Voor hen bevat het een visie op de grondslagen (Trends), handige aanwijzingen voor de praktijk (Tips) en instrumenten voor de social media (Tools).

Wat mensen ervan zeggen op Twitter

Social media gebruiken voor je werk?Door Rijk Willemse, LaVerbe

Specificaties:

  • Omvang: 4 pagina's omslag en 100 pagina's binnenwerk
  • Formaat: A5 (148 x 210 mm)
  • Omslag: softcover, 300 grams Hello silk
  • Papier binnenwerk: 90 grams Fastprint gold
  • Bedrukking: tweezijdig full-colour of zwart-wit

Printing on demand door:

rikkenprint

bestelbutton2

Bestel het boek We zijn allemaal Twitterspreeuwen via de webwinkel van Rikken Print. (€ 14,-- voor de kleurenversie, € 10,-- voor de zwart-witversie, exclusief btw en verzendkosten)

Kijk hier voor een preview.
Of download het boek hier gratis als pdf.

sketch

Zoek een tegenspeler, een camera en maak je eigen sketch naar Who's on first, van Abott en Costello, maar dan in het Nederlands. Gebruik de vertaling hieronder als uitgangspunt.

Post je filmpje op Youtube. Meld je link aan in de comments hieronder. Wij verzamelen de inzendingen en laten de kijkers beoordelen. Het aantal 'views' bepaalt de winnaar.

Succes!

We zijn allemaal Twitterspreeuwen in de Tweets

Naar het boek