Ik mocht meedoen als deelnemer aan de beta-versie van Twylah. Blij met de opbrengst, deel ik wat ik aantref. Zo werkt dat bij de social media: de aanbeveling van direct betrokkenen weegt vele malen zwaarder dan wat Twylah over zichzelf zegt. Slim, nietwaar?
1 Klaar om te sharen
Datzelfde uitgangspunt hanteert Twylah: een slimme selectie van jouw tweets wordt op een overzichtelijke webpagina verzameld. Klaar en gemakkelijk om door geïnteresseerden gedeeld te worden. Via de populaire deel- en volgknoppen. De eerste reden om een beta-account aan te vragen.
2. Slimme indeling in thema's
Daar komt bij dat deze pagina ingedeeld is volgens de onderwerpen die Twylah in jouw twitterberichten ontdekt. En die onderwerpen zijn verbazingwekkend goed geraakt. Voor mij koos Twylah bijvoorbeeld onder meer 'Arnhem' en 'Infographic'. De tweede reden om een beta-account aan te vragen.
3. Het is gratis
Hoe ze het klaarspelen, die agregatieapplicaties als Twylah, Paper.li en Scoop.it, dat weet ik niet. Maar ze leveren hoge kwaliteit en vragen daarvoor geen vergoeding. Elke dag een nieuw overzicht, voor nul euro. Laten we hopen dat het zo blijft. Vooralsnog dus de derde reden om een beta-account aan te vragen.
Hier is de link naar een aanvraag voor een invite.
En hier zie je de pagina die Twylah voor mij maakt.