Realisatie online en offline
Ik begeleid communicatiemensen bij hun taak om online en offline middelen in te zetten, en kan daarbij als buitenstaander belangeloos adviseren...
- Advies bij het opzetten en inrichten van de vernieuwde website
- Opzetten en activeren van een infrastructuur voor sociale media
- Optreden als 'linking pin' tussen webdeveloper, leverancier van webtoepassingen en communicatieteam
- Individuele training en coaching van communicatiemedewerkers in de omgang met de vernieuwde website en de sociale media
- Organiseren van draagvlak voor (online) vernieuwing
Kijk hieronder voor een greep uit de projecten waarbij ik als adviseur of trainer betrokken was: enkele voorbeelden van online en offline realisatie.
Er zijn veel mensen die de aandacht voor de sociale media overdreven vinden en die er argwanend tegenover staan. Terecht. Want zoveel aandacht verdienen de sociale media niet; ze horen op de tweede plaats.
Op de eerste plaats horen de doelstellingen.
Een bedrijf wil zijn aanbod meer onder de aandacht brengen. Mensen die op zoek zijn naar dat aanbod, komen nu niet bij het bedrijf terecht. Bovendien wil het bedrijf in algemene zin beter gevonden worden op het web.
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat de koppeling tussen het aanbod van een organisatie en de organisatie zelf versterkt wordt? En, hoe kunnen we ervoor zorgen dat de organisatie beter wordt gevonden op het web?